donderdag, februari 13, 2003

ben gistren naar de bib geweest,ben nu eiglijk wel benieuwd naar die guy didelez,is zien of onze school een bezoek van een schrijver kan permiteren die ook echt wel goed schrijft... ook zo stom dat we nu verplicht worden een boek van hem te lezen.als hij dan vraag wie al iets van hem gelezen heeft steekt iedereen braaf z'n handje op.ja hoor,meneer didelez (maar wel alleen omdat het moest).en hij maar blinkend van trotsheid en denkend dat hij echt wel goed moet schrijven en dat hij beroemd is. ik moet zeggen de proloog in het boek was wel mooi geschreven,maar het verhaal zelf (alleszins het begin,want ik ben pas begonnen) laat wat te wensen over.we zullen wel zien... en de insecten zijn sinds kort weer online!!:)en beter dan ooit,jippiii! mhh ik ga mij dan maar eens vervelen ofzo...ahjah dat weerbericht mag ik níét vergeten...

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home