woensdag, februari 05, 2003

jahwadde:...regen,sneeuw,regen,sneeuw en nu voor de moment zon én regen maar géén regenboog... het weer weet ECHT niet wat het wilt... sneeuwbuien waren beide kort maar (vooral de eerste) krachtig maar daar blijft nu ook niets meer van over...ik heb besloten dat ik waterpokken ga krijgen: mijn chatvriendin heeft de waterpokken en mag lekker thuis blijven (en ze heeft er eigelijk helemaal geen last van,maar is besmettelijk...) terwijl ik koortsachtig voor mijn ct(controle toets,voor de niet-kenners) wiskunde (de gebroken getallen) zit te leren... maar al wat IK krijg is een snotvalling en een stijve nek (ook dat laatste heb ik bijna altijd en ben ik aan gewend maar het blijft vervelend) life is so unfair... maar overmorge heb ik wel lekker pedagogische studiedag!:) nog een leuk spelletje: http://www.jippii.com/olympia/hyppy.shtml (het spijt mij zeer ik kan nog altijd geen links maken)
groets!
uw druppel...

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home