maandag, april 28, 2003

Concert 'Op het Groot Huisvuil', mij was het al lang goed, want dan hadden we geen les M.O. Maar het was ook wel erg leuk! Zelfgemaakte doedelzakken met opblaasbananen of luchtmatrashoofdkussen maar ook een fluitje van een echte wortel en een platiekenbuisje met wat gaatjes in en dan zo'n inmense gramma(/o)foonspeler (of wathever) en het klonk dan nog allemaal mooi ook!Ze waren met 2, man en vrouw, hun namen hebben ze niet gezegd. Hij zei alles, zij niets, na een tijd vroeg ik me zelfs een klein beetje af of ze wel kón spreken, want ze heeft echt de hele tijd geen woord gezegd... Zelfs niet een afscheidswoordje ofzo op het einde... Ze heeft wel gelachen, dat wel, maar ja, dat telt niet... Het laatste uur L.O--> Honkbaaaaaaal! Yippi! Ik kan er niets van, maar het is leuheuk! En mijn school, welliswaar mijn ouwe school *Zucht... Ik mis 'em toch wel een beesje!* heeft een site! Er staan wel geen foto's op van oud-leerlingen (Mens, wat klinkt dat vreemd) op, ofzo. Dusch mij zult u er niet vinden... Om u te troosten, dit:


:p ;)

Groetels,
Drup.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home