woensdag, april 09, 2003

GoedeMorgen!! Het zonnetje schijnt, de wind waait een beetje, mijn misselijkheid is over, het net een boterham met choco en banaan verorberd (mhhhhh) dus ik denk dat ik wel het recht heb u oprecht één Goede Morgen te wensen! GoEdEmOrGeN!!!!!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen! Het is paasvakantie en ik ben vrolijk! De bloesems komen uit en het gras is weer groen! Er staat een vreemd, groot, wit obstakel in de buren hun tuin en de vissen zijn van onder de brug uit gekomen! Muis (de kat des huizes) ligt lekker te slapen en Vriemel (de hamster des huizes), die eigenlijk zou moeten slapen, is klaarwakker en springlevend! (Ik vraag me af of dat beest ooit slaapt... ) Garbage - Cherry lips galmt door mijn computerboxen en ik zing uit volle borst mee! En dat was het wel zo'n beetje voor deze morgen!
Laterzzzzz! ToedeLoe!
Groetels aan IedeReen van uw woonplaats en omstreken!
DruPpeL!

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home