vrijdag, april 18, 2003

HELLOW!
YihaaaW! Het was geweldig leuk met Lynn! Heb daardor duswel 2 dagen (ennun beesje) mijn teergeliefde kompjoeter +I-net moeten misseren! En nu issut alweer bedtijd! Wat een druk levensje hebbik toch, hmmm? Mijn Blog hier is ondertussen wel uit den (hoenoemtmendieputnuweer... )ACHJA doofpot ikweetwelniet (ofzedatbijditsoortgevallengebruikenmaardatkammunxschele) geraakt! Jaja! U, mijn beste, bent niet zo alleen als bezoeker als u denkt! Ik zou maar oppassen als ik u was! Want voor u het weet... Ach u weet het wel hé... Ik Kruip Onder De Wol! Ohjah wachnogefffe: IK, mijn beste, sta bij DE Links Jaja: Ik WORD beroemd, U ziet: Druppel liegt noooit! Issent laajf wonderfoel? Todde Volgundu!!!
Uw Drup
PS:*Remember my name*;), Groetels! *KusSsch*


0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home