donderdag, april 10, 2003

Het was weer erreg leuwk vandaag. Pel is ook gekomen en we hebben met ons drietjes erg hard gelachen, gebabbeld en meegezongen met de media player die dankzij Bes (de kompjoeterkenner) niet meer flipt! (Dank u, Bes) We hebben ook veel webcamfoto's getrokken! Was erreg grappig!! Bes en Pel roewlen!! Als jullie dit ooit lezen : Ik houw fan jullie!:) Yihaaaw! Mijn piano lukt langs geen kanten!Ik heb altijd al gezegd dat ik niet goed genoeg was voor Bach, ALTIJD! Maar ja... leraars hé... Ik kan niet eens tegoei noten lezen (hoewel ik 4 jaar notenleer gevold heb) Als ze een einde boven of onder de notenbalk staan moet ik al beginnen tellen... Ik ben er gewoonweg niet voor gemaakt! Maar ach, never give up, huh! Is dit trouwens interessant? Ik denk het niet, maar weet u, ik vind dit gewoon geweldig leuk!Beetje zagen, beetje typpen enzo... Al weet ik dat hier toch niemand komt... Misschien moet ik maar de URL ergens achter laten ofzo... Ja, misschien doe ik dat, krijg ik wat bezoek, lezen er toch een paar mensen dit, heb ik het gevoel dat ik dit toch niet allemaal voor niets typ... Ja dat doe ik! OK! Wacht u maar af! Ik word nog BEROEMD!
Groetels,
Drup.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home