woensdag, april 23, 2003

Ok, comments zijn zorgen voor later, hoeveel later? Ik weet het niet, IK WEET HET NIET! *Grmbl* Wat word ik hier slecht gezind van... Voor de rest is alles best wel ok hier! Ik heb niet te klagen! We hebben voor PO een lekkernij (waarvan we dan ook elk een foto moesten meenemen en dat was ik gelukkig op het nippertje niet vergeten) moeten tekenen en schilderen... Het is nog niet helemaal geschilderd... Als het helemaal af is zal ik het u misschien wel laten zien... Wat is geduld toch een schone zaak hé


Ziehier mijn model

Ja een ijsje, wat had u anders van mij verwacht? En ja, dát heb ik proberen tekenen... U gelooft uw ogen niet? Wel ik ook niet!;) Ik zeg u ook helemaal niet dat het hier op lijkt ofzo... Het is ook maar om een voorbeeld te hebben enzo...
Allijs, Tot de Volgende!
Groetels,
Drup.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home