dinsdag, april 29, 2003

This is where it at, this is where you have to choose...
Ja, bijna weer einde van het schooljaar, volgend jaar weer kiezen, nú al beginnen kiezen, denken, overwegen... Ik weet het al... Moderne Wetenschappen... Gewoon verder gaan... Maar níét zonder achterom te kijken... Pel (m'n beste vriendin) gaat naar Artistieke Vorming... (Waarschijnlijk, ja, waarschijnlijk) *Zucht*, ze twijfelt nog en ik hoop écht dat ze nog van gedacht veranderd... Maar ik vrees ervoor... Gvd, waaróm? :( Ik zit nu al m'n hele leven bij haar in de klas... Ik wil niet uiteen groeien ofzo... écht niet... Ok, je ziet elkaar nog, speeltijd, circusschool enzo maar dat is NIET hetzelfde... Verdomme...
There it goes... You try to hold it tight...There it goes... Afraid of what you'll find
Pel, ik hou van je...
Drup.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home