zaterdag, mei 24, 2003

Haa-aaj!
Het schooljaar loopt ten einde... Fantastisch!:) We hebben net onze laatste les gehad in de Circusschool. Brrr... Volgende week is het dus zover, en van oefenen is geen sprake meer. Geen generale meer, gewoon hopen dat iedereen alles onthoud en dat we niet teveel fout doen... Ons nummer is trouwens, terwijl we in de Efteling waren, totáál veranderd. Er zijn 3 mensen bijgekomen en acrobatie... We moeten Pel (Voor de mensen die denken 'Wat is dat nu eigenlijk voor een naam... Pel...' Het is haar echte naam niet hoor:)) dragen en echt dragen... met z'n allen, zij moet een minuut (misschien wat meer) ondersteboven aan haar knieen hangen terwijl wij een soort van piramide maken. Ze moet op m'n schouders gaan staan, terwijl ik op de trapeze zit... En telkens word ons in de oren gefluisterd 'In de tent hangen ze nog hoger', Bedankt... Dat was nét wat we wouden weten... De muziekschool loopt ook ten einde... Laatste les, normaal gezien. Nu wilt ie me natuurlijk in de vakantie óók les geven... Maar niet elkje week hoor! Vergeet het! Trouwens ze moeten weg uit onze oude school. Waarom? Weet ik niet en zij evenmin (of toch zover wij weten)... Geen reden... Het gaat niet meer... Waarom? Had ik toch niet van onze ex-Directeur verwacht, Eiglich... Ik bedoel... de muziekschool heeft nooit iets gestolen, ofzo... (Ok, ze kregen wél altijd de schuld als er iets weg was ofzo... 'Dat zal de Muziekschool wel gedaan hebben!', Ja Tuurlich...) En de examens komen er weer aan... We hebben kaartjes besteld voor Cirque Du Soleil, Ik heb ze al eens gezien en ze zijn echt wel super... In augustus gaan we kijken. Pel en Lynn ook! Leuk, toch, hé:)
Groetels
Drup.



0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home