zaterdag, mei 31, 2003

Haaj!
Het verlengd weekend is al over de helft en het is PRACHTIG weer!! Van mij mag het gerust nog wat langer duren, maar ok, laten we nog genieten van de laatste dagen:) Wat ik al heb uitgespookt: Uuuren buiten in de hangmat liggen lezen, heerlich! Ik (en Pel en Syb) hebben op één dag een hele boekbespreking afgewerkt! (Allez, niet zóómaar een boekbespreking hoor, mééééér dan dat, in feite) er was veel werk aan, maar het resultaat mag er zeker wezen, al zeg ik het zelf: Het is erg mooi geworden. Mijn haar is geknipt... en het is nu écht wel kort, jaja... Maar ik ben het al wel gewoon en het kan ermee door... Hopelijk herkent Pel me nog, straks ;) Oh jah, Straks is het trouwens optreden... Brrrr.... De zenuwen beginnen nu wel toe te slaan... Iedereen: Duimen hoor! Om 5 voor 2 moet onze groep. Er zijn 3 nummers, 1 met diablo, dan wij, TRapeze en Acro en iets met stelten en veel confetti:) Nog iets? Nee, voor het ogenblik niet... Iedereen: Echt duimen hé!! Van 5 voor 2 (14, dus, hé:)) tot 10 na 3!
Ik hou van Jullie!!!!
Boÿ Boÿ!
Drup.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home