zaterdag, mei 17, 2003

Haaj!
Laten we direct met de deur in huis vallen en beginnen met het nieuws van gisteren (van eergisteren is er geen nieuws dat ik nog weet). Maar gisteren zijn we dus naar de Efteling geweest! (Met de school, dus) Het was erg leuk! (Hoeze de Efteling voor kleine kindjes? Dazzalwel ;)) Ik (en Pel ook) ben voor de eerste keer in mijn leventje overkop geweest (in een Roetsjbaan) Yippi! En ik vond het nog leuk ook!:) Het was wel verschrikkelijk eng, in het begin... Dan bleven we nog op die helling een hele tijd stilstaan (We dachten al bijna dat we vastzaten), maar het was echt wel erg leuk! Nu, vandaag: Stad in, foto'z die we vrijdag 9 mei (zie op die datum maar wat, wie, hoe, waar) afgehaald. En 4 pakjes chips gekregen, gratis (welliswaar kleine pakjes). Ik 2, Mam 2, ze wouden er vanaf, zo veel is duidelijk. "Tomato Ketchup Super Chips" Da's een hele mond vol :) Maar ze zijn wél lekker, ja. Iedereen die voorbij kwam moest er aan geloven en kreeg 2 pakjes toegestopt. Ik zag een chique vrouw van middelbare leeftijd, met een zuur gezicht en tussen 2 vingers met roodgelakte nagels zakjes chips. Achter haar een man, met een vrolijke lach en bebaard gezicht, één hand in z'n broekzak, in het andere Chips. Kindjes met chips, Studenten met chips, Fietsers met chips, Buitenlanders met chips en ga zo maar verder. Iedereen gelijk, Fantastisch, toch, niet?:)

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home