dinsdag, mei 13, 2003

Hallo!
*Great* Regen... Veel regen... Bweurk... Ik hou er niet van, niet te veel. En als het regend moet ik binnenzitten en niet op een nogmaareenstelate bus staan wachten, BWEHGR (Ofzo) De Druppels op het raam vind ik wel mooi, je kan er op 2 manieren naar kijken, door het raam. Je kan je op de Druppels concentreren zodat alles wat buiten is wazig word, en omgekeerd, dat je net goed de bomen enzo kan zien. Zet me dan weer aan het dromen, en dan vergeet ik even dat ik het weer ellendig moet vinden :) Nu schijnt de zon trouwens alweer een beetje, een beetje maar, maar het is toch dat. Mijn boekentas is (zo heb ik net ondervonden) niet waterdicht... De schade valt wel mee, alleen een paar blaadjes die op ongelukkige plaatsen staken waarvan de inkt uitgelopen is. Maar ach...
Drup.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home