donderdag, mei 22, 2003

HowdyHow,
Pfjoew, EINDELIJK klaar voor school, veel werk, wérk... Slavenarbeid, daddizzet... 3 taken, 1 overhoring (Aardrijkskunde natuurlijk, "Oh kindjes, morgen doen we even een toetsje van alles wat we gezien hebben dit trimester. Niet vergeten hoor, Grrr!) en een C.T die ik glad vergeten was. Santee... Trouwens, gelukkge verjaardag, Dennis! (Al leest ie dit waarschijnlijk nooit). Slecht weer is het ook, trouwens, Bah! Maar ik ben blijhij! Ik heb een Comments-dingie!! Yippiii! En wat een prachtige!! Iedereen, Typ hier alles wat op uw lever ligt, alsjeblieft! Alles? Álles! Mhhh... Noggietswete? Ja? Mhhh... Moeilich... Ohjah, Bijna optreden (Opendeurdag, dus, Eigenlijk) van de circusschool! 31 Mei... *Slik*... Ik hoop dat het lukt... En dat Chantal en Julia tenminste met z'n tweejen op die trapeze geraken... Dat is toch het minste...:) Ik en Pel zijn dat al wel een Beesje gewoon, maar morgen is het misschien de laatste keer oefenen, al... :-s en Ik en Pel zijn vorige week al niet kunnen gaan wegens Efteling... Maar ok, alles zal wel vlotten, hopelijk... Tot we daar in die Grote Echte Circustent staan, met blote voeten in het gras ( want er is geen vloer) en rond ons tribunes vol, vól mensen waarvan nog een hoop die we kennen ook.... Brrr... Het blijft toch elk jaar wel een zenuw-bedoeling. Als we d'r maar niet afvallen!;) (Zou wel straf zijn, ik en Pel zitten doen het al 6 jaar, het is dan ook wel geweldig leuk) Maar ok, Genoeg gezwanst!
ToedeLoe
Vele Groetels Liefste BlogLezerTjes!:)
Druppel.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home