zondag, mei 11, 2003

Peter heeft Idool 2003 gewonnen! HurraH! *Applaus* Hij was goed, hoor, ja, maar Natalia blijf ik toch beter vinden, dat wel... Oma is hier vandaag, Moederdag enzo, weet u... We hebben onze Tiramisu met Jeirebezen (Aardbeien, dus :)) opgesmikkeld die ik en m'n Mammie gisteren gemaakt hebben. Hij's wel lekker hoor, maar geef mij ttoch maar gewone Tiramisu... Ik ben wel voor aardbeien maar niet echt gerechten met aardbeien. Wel met ijs ofz slagroom ofzo. Maar niet in dingen als Tiramisu, dus. Maar ok, het was lekker :) Trouwens, u blijft toch ook Kreeft's Weblog lezen, toch? Ik zal u nu wat laten doen. Leest u lieden dot blog eigenlijk wel met plezier? Bent u, BLoglezer, hier vaker of per toeval 1 keer en dan nooit meer? En als ik even niets typ hier, wacht u dan ongeduldig op een volgende post? Dat wou ik eigenlijk wel gewoon even weten, ofzo. Zo ben ik wel, ja, toch wel.:)
Daahaag!
Druppel

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home