dinsdag, mei 06, 2003

~*Two Of Us Where Made Of Angel's Dust!*~
:) Mhhh... Red Hot Chilli Peppers erg luid en hou koud het buiten ook is ik vertik het m'n trui aan te doen! Puh! Ik geloof er heilig in dat de zon dan weer gaat schijnen! Als de rest van de wereld mij nu nog zou volgen... ;) (En van de kou heb ik geen last, wel van een verkoudheid, op z'n tijd, maar ach, dat hoort er bij:)) In het weekend hadden we trouwens schitterend (letterlijk en figuurlijk) weer... *Zucht* Ik ben toch gemakkelijk gelukkig te maken!:) ~*I Know, I Know For Sure... That Life Is Beautiful Around The world!*~ En vooral: Het Leven is wat je er van maakt! (Maak er dus iets moois van!!!:)))
Sssjt... Luister... Naar alles... Wat jíj mooi vind... Het maakt niet uit... Alles... Als je er maar van houdt...
Sssjt...;)
*Kus*
Drup.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home