vrijdag, juli 18, 2003

GoedeMorgen deze Middag!
Ik heb weer even niets getypt, hier, maar daarvoor heb ik (deze keer wél) een geldige reden! Eer-eergisteren ben ik naar Saar geweest en daar blijven slapen, overdag zijn we gaan zwemmen, omdat het zo warm was. Máár de warmte van eer-eergisteren was nog niet veel vergeleken met de warmte van eergisteren!! Na ontbeten te hebben bij Saar zijn we met z'n tweetjes naar hier gekomen. We hebben met z'n tweetjes 6 blokachtige dingen die Mam gebruikt in haar klas (ze geeft les enzo) als een soort van stoeltjes (Misschien komen er foto's, u kent mij :)) 3 CitroenGele en 3 AppeltjesGroene. Dan, gisteren, tekeningetjes op de "Blokken" geverfd. Op de AppeltjesGroene CitroenGele en op de CitroenGele AppeltjesGroene. Zonnetjes, Hartjes, Mannetjes, Bloemetjes en Sterretjes en vandaag moet ik op nog 1 blok figuurtjes schilderen, hoogstwaarschijnlijk Maantjes, want dat hebben we nog niet. Gisteren ook mosselen gegeten (met een hele hoop mensen, trouwens, Broer Bert, Zus An, Neef Louis (*Auw* *Auw*, is dat juist, zo?), Nicht Nupur, Tante Lina en Nonkel Ivo, JaJa... En Mammie, Pappie en Ik Tuurlich ;)). Het was erg lekker.
Oh, wat hou ik van mosselen.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home