dinsdag, juli 29, 2003

Hey-Hey!
Het wordt weer eens tijd voor een InhaalPost... U moet er niet te veel van verwachten, hoor, ik ga heus niet alles inhalen wat er in te halen valt, maar toch wel iets... Laten we direct met de deur en huis vallen beginnen met
Donderdag 24 Juli: Rond drie uur stond Bes voor de deur, met een erg volle fluo-oranje (oranGe?) schoudertas en haar Pappie in de deuropening. Zij was al binnen gekomen, Tuurlich, Zo is ze wel. We hebben gewebcammerd, beetje ge-MSN-d, naar (en in, Tuurlich) het bos gewandeld, gefrisbeed en nog dat soort vreemde toestanden. (Trouwens, als toesanden niet vreemd zijn, wórden ze dat wel door ons toedoen.) Haar Fluo-oranje schoudertas was grotendeels gevuld met een enorme (en een mooie ook) toiletzak. Alles wat je je kunt bedenken zat daarin... Zelfs Muggenzalf en Verstopte-Neus-Openmakende-Dingen.
Ik snap niet goed waarom ze dat allemaal mee had, maar ok. In ons bed beland zijn we nog tot 4 uur (Ja, 4 uur) blijven bijpraten, maar dat hoor eigenlijk al bij de volgende dag,
Vrijdag 25 juli: Om 10 uur al wakker gemaakt. Veel te vroeg naar onze mening. Met slaapoogjes en warrige haren ontbeten. Om 2 uur hebben we Bes proper gedeponeerd voor de voordeur van haar Huisje en direct verder gereden naar Oma en de Deleis (Delhaise, voor fatsoenlijke mensen ;)). Elke vrijdag gaan we met Oma naar de Deleis. Pfff... Daar liep ik dan achter zo'n karretje, half in slaap. Maar ok, ik heb het overleefd.
Zaterdag 26 juli: Goed (uit)geslapen en van de hele dag inet zo veel gedaan, 's avonds wel gaan eten met 2 vriendinnen van Mam voor de Lotto. Ze hadden 8000 Frank (Zij rekenen nog in ouwe Franken, dat is dus 200 Euro) gewonnen. HurraH! Let wel: In 3 jaar tijd...
Zondag 27 juli: Naar tante Frie's verjaardagsfeesje. Ergens in Mechelen. Het zag er wel gezellig uit en het eten was lekker. Mij hadden ze aan de eretafel gezet, naast mijn nicht Veerle, die overigens de dochter is van de Jarige. Yippie! Het was wel gezellig enzo. Eerst een slaatje met zalm, dan eend, ik had nog nooit eend gegeten en ben zelf een UnderCoverEend, dus even ogen dichtknijpen enzo... Maar het was *Slik* lekker... Ik had EigLich liever niet geweten wat het was, maar ok. En daarna dus een Grote taart. Yummie.
Maandag 27 juli (Gisteren): Tong verbrand aan een te warme tas thee. Auwtsj. Hij doet nog pijn...
Dinsdag 28 juli (Vandaag): Mijn tong doet dus nog pijn... Vandaag dus een gewone vakantiedag, heb wel mijn kamer gekuist (Hurrah!) en ben nu druk in gesprek met Esli, HurraaH! Dat was het wel.
Tot de volgende en het was me een genoegen!:)
Drup.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home