maandag, juli 14, 2003

Yihaaaaw! Kreeft is Jarig!!! Nu moet iedereen zeggen: Gelukkige Verjaardag Kreeeeft... Ok, Speciaal voor Kreeft: Fototjes van de wandeling G i s t e r e n . En nu ik toch bezig ben: Nog wat fototjes van ons T u i n t j e ! :)

Update: Ik heb ondervonden dat de links naar de foto's niet werken. Dit ligt aan de hostende Saajt, Brinkster. De foto's zijn nogal groot en met z'n velen, dus gewoon posten gaat niet echt. Je kan aze wel zien als je het volgende doet (Dit vergt wat meer moeite, maar ik vind geen andere oplossing): Het adres van een foto begint altijd met http://www22.brinkster.com/ellekus/ als je terecht bent gekomen op http://www22.brinkster.com/ellekus/wandeling6 kan je de 6 wegdoen (Dan kom je op een andere pagina terecht, maar dan zie je het wel) en dan kan je cijfertjes achter het woord wandeling zetten, zo kom je ook bij de volgende foto's)

Het spijt me voor dit ongemak, ik hoop dat het snel verholpen zal zijn.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home