maandag, september 08, 2003

Howdy-How Cow-Boys 'n -Girls !
Maandag vandaag. (Nééh toch?) Met natuurlijk de gebruikelijk, door (bijna) ieder gevreesde maandagochtend. Ja-Ja. Ik was niet uitgeslapen, om 4 uur al wakker geworden, met buikpijn. Bluh. Gelukkig niet zo lang wakker gelegen, maar toch lang genoeg om me moe te maken. Ok, ik geef toe, ik ben 's morgens eiglich altijd wel moe... Maar dat betert wel, meestal, in de loop van de dag. Zodat ik 's avonds weer fris kan gaan slapen (Haha:)). Maar terug naar dat school. Gebruikelijke lessen, enzo, het wordt al weer bijna routine. De leraars hebben nog niets van hun schijnheiligheid laten zien, trouwens. Ze zijn nog allemaal vriendelijk. Nog wel. Ik blijf nog een paar weekjes op mijn hoede...
Wat valt er nog te melden? Niets, denk ik.
Of had u nog een idee?

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home