vrijdag, oktober 17, 2003

WooHoo! Het is bijna vakantie en als Zoethoudertje nu al weekend! Fantastisch! En morgen komt Pel! En de klok in onze klas is kapot! En dat is eigenlijk heel vervelend... HIj is niet echt kapot, maar de pillen (Sorry, batterijen) zijn plat. En die in Pels klas ook!!:) Als dat geen toeval is! En! Nóg toevalliger de klok in mijn kamer óók! Het is de tijd van de stilstaande klokken! Wat is er voor de rest allemaal met mij gebeurt? Ik hoor het u denken... Oh! Verschillende spannende dingen! Ik heb boterhammen gegeten met verdachte tonijnsla! (Maar hij was wel erg lekker) Ik heb vele Ct's gemaakt, ik kan ze al niet meer bijhouden. Mijn boek moet woensdag naar de bib en ik heb nog 250 bladzijden te lezen (En nee dat is niet het hele boek, voor het geval u mij daarvan zou verdenken...). Die beruchte van Nederlands probeert de brokken een beetje te lijmen door wat te slijmen en 'goedgezind te zijn', maar ze laat toch nog net iets te vaak een steek vallen om geloofwaardig te zijn. En nog zo van die dingen! Het is trouwens weer bijne Vicks-seizoen! Oh Yum!! (Voor de onwetenden onder u, ik ben verslaafd aan Vicks...) En dat was zo ongeveer wel alles wat ik aan uw neus wou hangen!
ToedeLoew:)

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home