donderdag, december 11, 2003

*Oef* Ze zijn weg... Toen ik vanmiddag thuiskwam (Jah, tijdens examens (en op woensdagen) kan dat, 's middags thuiskomen) stond er een behanger-schilderaar-ofhoenoemjedat nonchalant naast de voordeur tegen de muur geleund. En sigaret in de ene hand, een tas koffie in de andere. (Oh, jah, ze zijn gaan weer schilderen, niet aan gedacht. Heel de boven moet gedaan worden. Mijn kamer was al af, nu doen ze de kamer van mijn broer en mijn oud kamertje.) Ze zijn nog niet aan het schilderen. Maar ze maken wel geluid! Weet ik veel wát ze aan het doen zijn. Het geklop en geschraap en geboenk galmt nog altijd een beetje na door het huis ( en mijn hoofd). En ik moest studeeeeren. Leuk-Leuk. Maar oki, alles is gedaan. Ik ben uitgestudeerd voor vandaag en zij uitgewerkt. Iedereen content.

0 Commentaren:

Een reactie posten

<< Home