maandag, september 12, 2005

Ik ben al helemaal gewend aan het schoolritme. Mijn klasgenoten zijn ok (maar niet echt schitterend), evenals mijn leerkrachten. Mijn hoofd doet nu al pijn en het huiswerk stapelt zich op. Maar ik moet zeggen, het voelt wel goed. Ik hou nog steeds niet van school, maar het geeft een goed gevoel om nog eens nĂșttige dingen te doen na zo'n lange rustperiode. Om ergens mee bĂ©zig te zijn. Ik ga er ook meteen meer andere, onnodige dingen door doen. Ik zal waarschijnlijk heel snel van deze mening afstappen, maar voorlopig kan ik er maar van profiteren.

4 Commentaren:

Blogger ria zei...

ben je aan het knutselen???

14:09  
Blogger Leen! zei...

Ja! Spijtig dat de comments zo lelijk zijn... (En bedankt voor je volharding om hier maar blijven te komen kijken!)

17:22  
Blogger ria zei...

Ze zijn misschien wel lelijk, maar ze doen het altijd en dat is ook wel belangrijk ;-)

19:34  
Blogger Leen! zei...

Ja, dat is ook waar. Ik laat ze maar zo. Wel zonde van de ontbrekende hoofletter bij de naam van de poster..

19:11  

Een reactie posten

<< Home