zondag, januari 08, 2006

Zo. Dat zit er weer op. Ik heb hoofdpijn, ben moe en toen ik een portie tiramisu wou gaan halen, was die helemaal op, maar nu hoeft het een heel jaar niet meer. Familiefeest, dus. Ik zeg het elk jaar en ik zal het waarschijnlijk elk komend jaar opnieuw zeggen: Ik haat het.

Maar de kaastaart was fantastisch.

8 Commentaren:

Anonymous Anoniem zei...

Was oma weer jarig? Gelukkig ben je er weer een jaar vanaf en die kaastaart is toch wel een pluspuntje :-)

19:49  
Blogger Leen! zei...

Neen, het was een verlaat kerstfeest. Nuja, een echt kerstfeest kan je het niet eens meer noemen: de soep, het voorgerecht, het hoofdgerecht en de kaasschotel zijn afgeschaft. Alleen het desert blijft nog over dus (en dat is gelukkig wel het beste stuk).

17:46  
Anonymous Anoniem zei...

Kom ik nog maar eens te laat!? :3

08:12  
Anonymous Anoniem zei...

Zo, hier zijn we al een eeuwigheid niet meer geweest. En wat zien ik? Je bent een heuse blogster geworden!

22:05  
Blogger ria zei...

stopt het hier?
joehoeheoehoehoe!!!!!!!!

21:18  
Anonymous Anoniem zei...

nog twee weken dan heb je het voor elkaar. een jaar niks nieuws hier. is dat een goed teken?

01:58  
Anonymous Anoniem zei...

Vandaag 12 febr. Gefeliciteerd met je verjaardag elleke...

Groetjes lievebeest

20:29  
Anonymous Anoniem zei...

gefeli en weet je?als het er niet meer is dan zal je het ooit eens gaan missen.

09:18  

Een reactie posten

<< Home